ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Ξεμπλοκάρουν οι επενδύσεις σε υδροπλάνα;
Την παρέμβαση της κυβέρνησης ώστε να ξεμπλοκάρει η επένδυση εταιρείας καναδικών συμφερόντων σε υδροπλάνα στη χώρα μας ζήτησε ο Καναδός πρέσβης Robert Peck, εκφράζοντας την επιθυμία να λυθούν τα γραφειοκρατικά προβλήματα που αφορούν την επένδυση της Air Sea Lines, με τη δημιουργία ενός θεσμικού πλαισίου που θα επιτρέψει τη διασύνδεση των ελληνικών νησιών με υδροπλάνα.
Το εγχείρημα των δρομολογίων με υδροπλάνα είχε ξεκινήσει ο Ελληνοκαναδός επιχειρηματίας Μιχάλης Πατέλης, ο οποίος ίδρυσε την Αir Sea Lines. Από το 2005 έως το 2008 η εταιρεία πετούσε συνδέοντας τα νησιά του Ιονίου με την Πάτρα, τα Ιωάννινα, το Βόλο και το Πρίντεζι της Ιταλίας. Το 2009 αποχώρησε από την Ελλάδα και ενώ είχε ήδη επενδύσει ποσό περίπου 25 εκατομμυρίων δολαρίων. Το επιχειρηματικό στοίχημα δεν είχε πετύχει εξαιτίας:
1. Της μη διεξαγωγής δρομολογίων στα νησιά του Αιγαίου και της έλλειψης υδατοδρομίου στην Αθήνα.
2. Το νομοθετικό πλαίσιο για τα υδροπλάνα, που εκκρεμεί εδώ και σχεδόν οκτώ ολόκληρα χρόνια, αφορά την κατασκευή μέσω της Σύμπραξης Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ενός κύριου υδατοδρομίου που θα χρησιμοποιείται από τις εταιρείες υδροπλάνων ως κεντρική βάση στην Αττική (εξετάζεται η περιοχή του Φλοίσβου), καθώς και 12 μικρότερων υδατοδρομίων στην περιφέρεια.
Πηγή: www.imerisia.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012