ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Μειωμένα τα δρομολόγια των πλοίων προς τα νησιά
Με λιγότερα δρομολόγια, αλλά και αύξηση των εισιτηρίων κατά 5,5% προσπαθούν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να αντιμετωπίσουν την οικονομική ζημιά που ανέρχεται σε αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Η μοναδική επιλογή τους, όπως υποστηρίζουν, για να μειωθεί η ζημιά ήταν να περιοριστούν τα δρομολόγια και να μειωθούν οι ταχύτητες, όπου αυτό βεβαίως ήταν εφικτό.
Το πρώτο εξάμηνο του 2012, σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2011 οι μειώσεις των δρομολογίων ήταν:
- 20% στη γραμμή Πάρος, Νάξος, Σαντορίνη.
- 27% στη γραμμή Τήνος, Άνδρος, Μύκονος από τη Ραφήνα.
-36% στη γραμμή Τήνος, Άνδρος, Μύκονος από τον Πειραιά.
- 38% στη γραμμή της Δωδεκανήσου.
- 35% στη Σάμο και την Ικαρία.
- 25% στις Δυτικές Κυκλάδες.
- 30% στη Χίο και στη Μυτιλήνη.
- 15% στα Χανιά.
Όπως είναι φυσικό και στην ακτοπλοΐα η εποχικότητα επιδρά αρνητικά στα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών. Είναι χαρακτηριστικό ότι το δίμηνο Ιουλίου - Αύγουστου μεταφέρεται το 39,25% του συνόλου των επιβατών και το 44,55% των οχημάτων, ενώ υπάρχουν μήνες, όπως ο Ιανουάριος, ο Φεβρουάριος, ο Μάρτιος, αλλά και ο Νοέμβριος, κατά τους οποίους οι επιβάτες που μεταφέρονται, κατά μέσο όρο, δεν ξεπερνούν το 4,5% του ετήσιου αριθμού των επιβατών. Σύμφωνα με κύκλους της ακτοπλοΐας, υπάρχουν δρομολόγια, κυρίως κατά τη χειμερινή περίοδο, στα οποία τα έσοδα του πλοίου δεν ξεπερνούν τα 1.500 ευρώ, όταν το ημερήσιο κόστος του αγγίζει τις 30.000 ευρώ!
Πηγή: www.skai.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012