Από το Blogger.








.

Διακοπές σερφάροντας στο Διαδίκτυο



Το Internet έχει "εισχωρήσει" σε όλους τους τομείς της οικονομίας, δεν θα μπορούσε να μην κάνει το ίδιο και με τον επικερδή τομέα του τουρισμού. Με τους επαγγελματίες (ταξιδιωτικούς πράκτορες, ξενοδόχους) να το χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο και με τους υποψήφιους ταξιδιώτες να καταφεύγουν σε αυτό για να αγοράσουν εισιτήρια, να κλείσουν δωμάτια, να ενημερωθούν, αλλά και για να ανταλλάξουν εντυπώσεις. Έτσι σελίδες όπως η travelstories.gr δίνουν πληροφορίες για τον επικείμενο προορισμό σας, ενώ σε κοινωνικά δίκτυα όπως το everplaces.com (εφαρμογή για smartphones) συγκεντρώνονται φωτογραφίες που ανεβάζουν οι τουρίστες.
Για αύξηση στον από Διαδικτύου τζίρο κάνει λόγο ο Γιάννης Χονδροκούκης, ιδιοκτήτης του πρακτορείου ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που στεγάζεται στον σιδηροδρομικό σταθμό του Πειραιά, ο οποίος άρχισε να επεκτείνεται στο Ιnternet τα τελευταία χρόνια με τη σελίδα athens-ferries.gr. "Ενώ την πρώτη τουριστική περίοδο κατά την οποία ενεργοποιηθήκαμε στο Διαδίκτυο είχαμε μόλις 50 "χτυπήματα", τώρα φτάνουμε ή και ξεπερνάμε τα 300 "χτυπήματα" τη μέρα", αναφέρει.
Ο Δευκαλίων Καλογρίδης, δημιουργός και ιδιοκτήτης του ενημερωτικού travelstories.gr, κάνει λόγο για αύξηση της επισκεψιμότητας χρόνο με το χρόνο. Πώς όμως επιβιώνουν ιστοσελίδες όπως αυτή; "Είναι δύσκολο καθώς το μόνο έσοδο που μπορούμε να έχουμε είναι οι διαφημιστικές καταχωρίσεις. Τα πρώτα τέσσερα χρόνια λειτουργίας μας είχαμε έσοδα που δεν κάλυπταν ούτε ένα μικρό μέρος των μεγάλων εξόδων μας. Από τα μέσα του 2009 τα διαφημιστικά έσοδά μας έχουν αυξηθεί σημαντικά, ωστόσο παρόμοια πορεία έχουν ακολουθήσει και τα έξοδά του, με αποτέλεσμα τα καθαρά έσοδα να μην επιτρέπουν μεγάλη ευελιξία στην περαιτέρω εξέλιξή μας", αναφέρει ο κ. Καλογρίδης. 
Με έσοδα ικανοποιητικά ή απλώς αξιοπρεπή, όλο και περισσότερες ιστοσελίδες προσφορών ασχολούνται με το ταξίδι παρέχοντας στους χρήστες την ευκαιρία να κάνουν διακοπές με ελάχιστα χρήματα (touristorama.com, travelplanet.com, taxidia-prosfores.gr, travelidea.gr, travelforall.gr κ.ά.), προσφέροντας καλές τιμές σε δωμάτια ξενοδοχείων (tripadvisor.com, booking.com) ή παρέχοντας αεροπορικά εισιτήρια (airtickets.gr).
Ετοιμάζεστε για κάποιο ελληνικό νησί και χρειάζεστε πληροφορίες; Η Life Think έχει ετοιμάσει σχετικές εφαρμογές (π.χ. Santorini App, iChania, iRethymno) με πληροφορίες για ξενοδοχεία, εστιατόρια, παραλίες, χάρτες... Ακόμα η Easyguideapp προσκαλεί σε εικονική ξενάγηση σε αρχαιολογικούς χώρους (προς το παρόν σε Επίδαυρο και Μεσσήνη). 

Πηγή: www.tovima.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012